Rikon kuukauden blogihiljaisuuden vihdoinkin. Olen ollut hirmu kiireinen, mutta kiireillä on ollut hyvät seuraukset. Sain vihdoin opinnäytetyön tehtyä loppuun ja olen valmistumassa jouluksi. Sain mielekkään työpaikankin melko läheltä kotia. Täällä on pikku hiljaa alettu valmistautumaan jouluun. Kuin huomaamatta spotifyn on tullut soittolista joululauluja, josta löytyy raskasta joulua, raskaampaa joulua ja Viikatteen vuoden synkin juhla. Myös jo perinteeksi muodostunutta joulukalenteria on kirjoitettu 7 luukkua. Alle viikko siihen, että pääsee luukkuja availemaan. Tämä aika vuodesta on myös sitä, kun melkein kaikki valmistuvat jutut on joulusalaisuuksia, mutta olen minä ihan vähän jotain muitakin juttuja saanut aikaiseksi. Muun muassa ompelu on ollut nyt pop. 

 

Ensin kuitenkin neulottua.. Alunperin olin neulomassa ihan normaaleja palmikko/pitsikuvioisia sukkia Nalle aloevera langasta. Yht'äkkiä ne alkoivat muistuttaa mielessäni Cthulhun lonkeroita ja sitten se oli menoa. Huomasin valmiissa nilkkasukassani minua sellaisen tuijottavan. Toiseen sukkaan en kuitenkaan halunnut enää tehdä samaa kuviota, joten siihen ilmestyi vain tuollainen reikäinen epämääräisyysneule.

 

 

Kuvat on huonoja, sen siitä saa kun yrittää pimeällä yksin kuvailla. Nämä valmistuivat jo aikaa sitten, mutta elättelin toivoa, jos huijaisin Ukkosen ne kuvaamaan. En kuitenkaan saanut aikaiseksi, joten käyttäkää paljon mielikuvitusta.

 

 

Tuossa toisessa sukassa on vähän sellaista lehitkuviota muistuttavaa juttua.

 

 

-Nna-