Koska harmini ei ollut suuren suuri, tuli sukistakin aika pienet. Koko on n. ½-1 vuotialle. Itse värjäämääni nallea meni 25 g. Mielestäni lanka näytti niin herkulliselta kerällä, että sen oli pakko päästä nopeasti puikoille. Yllätyin vähän raidallisesta lopputuloksesta, mutta tykkään siitä kovasti. Uutena juttuna kokeilin tiimalasikantapäätä. Sen neulominen oli helppoa ja mukavaa. Mietin vain kuinka se itstuu jalkaan, kun tuossa ei tarvinnut tehdä niitä kavennuksia kantapään jälkeen.

1366707.jpg

Opiskelijan elämään kuuluu myös kesätöiden hakeminen. Se on sujunut nyt oikein hyvin. Olen jättänyt sen taas liian myöhään (laitoin vasta viime viikolla ensimmäiset hakemukseni), mutta olen saanut jo kaksi haastatteluaikaa. Sen lisäksi minun pitäisi vielä käydän juttelemassa tuon harjoittelupaikkani työhönottajan kanssa. Nyt haen enää sellaisiin tosi kivoihin ja lähellä oleviin paikkoihin. :)

Ukkonen valitteli jo aamupäivästä flunssaista oloaan. Kotiuduttuaan hän söi ja meni heti sänkyyn lepäämään. Kuumemittari näytti tasan 37 astetta. Minä olen sitten täällä pakon edessä pyykannut. Tällä kertaa housujen ompelu ei innostanut...

-Nna