Mertsi hieman harmitteli kun olin jo ehtinyt vastaamaan tuohon haasteeseen. Mutta voisin paljastaa vielä yhden asian itsestäni. Olen puhelinvammainen. Erityisesti kavereiden kanssa kommunikoin paljon mielummin muiden viestimien kautta. Irc, mese, tekstari, facebook, kaikki tuollaiset käy. Mutta toisaalta sitten on ihmisiä joiden kanssa tykkään hörpättää puhelimessa, kuten äiti ja Ukkonen. Olin äsken onnellinen, kun kaverini soitti minulle. Silloin puhelimeen on pakko vastata, eikä soittamisen kynnystä tule. Ystäväni Hampurista on tullut suomeen ainakin pariksi kuukaudeksi, ja perjantaina näen häntä pitkästä aikaa. :)

Olen nyt käynyt koulussakin, ja se on tuntunut mukavalta. Päiviin tulee rytmiä ja vähän näkee muitakin ihmisiä. Tänään näin kurssikaverini ja hänen ihastuttavat tyttäret. Vanhempi on vuoden ja hän hurmasi minut kolmihampaisella hymyllään täysin. Nuorempi puolestaan oli kuukauden vanha nyytti. Heti tuli sellainen olo, että puikoille pitää saada jotain pientä ja pehmeää.

Nämä ovat viimeiset ailit tällä erää. Koko on nuoren käteen sopiva. Lankana on Maija ja Froya. Menekki oli 60 g. Ja sienipalli tuli kuvaan koska se on niin hieno. Silloin kun vielä oli lankapuhelimet, sen päällä oli hyvä istua puhumassa.

Välitöinä olen neulonut rättejä. Tumman- ja vaaleanruskea on bambulankaa jonka nimeä en muista. Reunoissa olevat ruskeat on itse värjättyä puuvillaa. Mielestäni näistä tuli aika kivoja. Laiton ne kaappiin odottamaan lahjaksi pääsyä tai omaa käyttöä. Tuon oikeanpuoleisen kaltaisia rättejä voisin tehdä enemmänkin. Menekki oli yhteensä 86 g.

-Nna