Minä olen käynyt koko ikäni samalla kampaajalla, lukuunottamatta sitä aikaa, kun hän oli äitiyslomalla. Edellisen kerran hiuksiani oli leikattu viime syksynä, joten nyt oli mistä ottaa. Tänään noustessani tuolista olin erityisen tyytyväinen. Hiuksista tuli sen pituiset kuin halusinkin, ne ovat käytännölliset työn näkökulmasta, siistit ja malli on sellainen, että ei haittaa vaikka sen antaisi kasvaa. Se on hyvä asia opiskelijan näkökulmasta. Olen saanut tänään kovasti kehuja kauniista mallista ja siitä, että se sopii minulle erityisen hyvin.

1719176.jpg

Minulla on nyt kaksi yötä, tämä on niistä ensimmäinen. Heräsin aamulla jo 7.30, enkä oikein saanut päivälläkään nukutuksi. Toivottavasti jaksan sitten valvoa. Käsityöksi otin vauvan puseron, jonka neulon kainaloihin asti pyörönä. Sitten jatkan sileää neuletta. Ajattelin sen olevan sopivan yksinkertainen työ. Lauantaina sitten Turkuun.

 

-Nna