Sain eilen ihanaa pehmeää postia Snyltäni. Aikaisemmin hän oli lähettänyt minulle sähköpostia, missä tiedusteltiin lempieläintäni. Ihmettelin sitä kovin, mutta kerroin pitäväni koirista, apinoista ja leppäkertuista. Paketista paljastui myssy, kämmekkäät ja kirje. MarioMyssy on tehty Jatan ohjeella. Persoonallisuutta lisäämään Snyni oli neulahuovuttanut söpön leppiksen. Lankana oli käytetty Mamboa. Minun koneella väri näyttää vähän mintunvihreältä, vaikka oikeasti se on sellaista kaunista keväänvihreää.

1430557.jpg

Nuo pääsivät tänään ensimmäistä kertaa koekäyttöön, ja läpäisivät testin hienosti. Kämmekkäät lämmittävät mukavasti, mutteivat liikaa. Ja myssy on aivan ihana ja sopivan kokoinen, kun Snyni sitä mietti. Se on vähän sellainen löde, mutta pysyy siitä huolimatta päässä hyvin. Eli juuri sellainen kuin myssyn pitää olla. Koulussa kaverini oli kovin kateellinen uudesta setistäni. Tupakoitsijana hän ymmärsi arvostaa kämmekkäiden tapaa jättää sormet paljaaksi. Näiden kanssa on hyvä lähteä kevättä vastaanottamaan.

Olen hoitanut tässä alkuviikosta paljon asioita ja tehnyt päätöksiä. Valitsin neljästä tarjokkaasta kesätyöpaikakseni sen tutun ja turvallisen jossa olin harjoittelussa. Olen puhelinkammoinen suuresta suustani huolimatta. Tunsin suurta ylpeyttä soitettuani kolme virallista puhelua samana aamuna. Eikä se edes tuntunut niin kamalalta kuin ennen. Nyt vain pitää pakertaa ahkerasti koulussa, että saa opintopisteitä kerrytettyä.

Eilen näin ensimmäisen perhosen ja muurahaiset talven jälkeen. Tänään kärsin katupölystä. Sieltä se kevät saapuu.

-Nna