Olin eilen todellinen potilas. Nukuin lähes koko päivän ja aina välillä sitten tilasin lisää juotavaa. Ukkonen oli vapaalla ja hoiti minua oikein hyvin. Nyt sitten kun joudun olemaan yksin kotona, niin ei ole enää yhtään sairas olo. Olen pystynyt jo vähän syömäänkin.. :) Ja neulomaan, sehän on se tärkein. Mietin kyllä, että olen varmaan vielä hieman liian sairas tiskaamaan tai siivoamaan. ;)

Olin jo kaivannut jotain paksua, nopeasti neulottavaa lankaa. Hapsut-huivi on neulottu nyt niistä Tiitan langoista. Otin 7 puikot ja lankaa, jossa on puolet villaa ja puolet akryyliä. Ainaoikein neuloen kaulaliina valmistui nopeasti. Pingotuksen jälkeen mittaa oli 150 cm. Halusin yksinkertaiseen huiviin jonkun jutun, joten laiton toisesta langasta (70 % akryyliä, 30 %) villaa hapsut pitkälle sivulle. Yhteensä menekki oli 210 g, mistä hapsulangan osuus oli n. 50 g. Tämä menee tuonne kaappiin odottamaan uutta omistajaa.

Hmm.. Jostain syystä blogilista pitää tätä haamupäivityksenä. Yritin kyllä jo vuodatuksesta päivitellä, enkä oikein tiedä mistä tämä nyt johtuu.

-Nna