Tänään postilaatikosta löytyi kirje ja pakettikortti. Ensimmäinen oli Ukkosen tädiltä, joka oli muistanut, että nyt on minun ja hänen tyttären synttäriviikko. Toinen oli Snyltäni, josta sain tietää hänen nimensä. Valitettavasti se ei vielä sanonut minulle mitään, joten joudun odottamaan huomiseen, että saan töiden jälkeen haettua paketin. Ukkosen tädin lähtettämästä kirjeestä löytyi kortin lisäksi kaksi tikkaria ja kaulakoru. En yleensä tykkää mustavalkoisista asioista, mutta tähän ihastuin heti.

1575261.jpg

Nyt minulla on ensimmäinen työpäivä takana. Tuntui kivalta, että minulle oli annettu oma perehdyttäjä ja kolme ensimmäistä päivää ulkopuolella vahvuuden vuoroja. Minulle sentään paikka ja työntekijät olivat entuudestaan tuttuja. Tapasin myös toisen kesätyöläisen, joka opetti minulle muutamia viittomia kuten tuoli ja kanamuna.

-Nna