Minua on tosiaan onni potkinut blogistaniassa. Sain juuri kuulla voittaneeni Herttaista-blogissa magneetin. Ajattelin sitten laittaa hyvän kiertämään, eli julistan Langanluonnin ensimmäisen arvonnan alkaneeksi. Haluan, että kerrotte jonkun jouluun liittyvän omituisuuden. Tai jos joulunne on kerrassaan tavallinen, vailla erikoisuuksia, niin kertokaa joku muu merkittävä jouluasia. Arvonta suoritetaan sunnuntaina kello 15 jälkeen, johon osallistumisaika loppuu. Voittajan julkistan maanantaina. Palkinto on vielä yllätys minullekkin.

Minun jouluni omituisuus on joulusienet. Lapsuudenkodissani oli sienen muotoinen piparkakkumuotti. Kun aloimme valmistelemaan ensimmäistä yhteistä joula omassa kodissa, oli minun pakko saada samanlainen itselleni. Tänä vuonna en ole vielä kaupassa sellaisiin törmännyt.

Kuvassa olevan villaisen viltin sain Ukkoselta samaisena jouluna lahjaksi. Se on ollut kovassa käytössä. Erityisesti minua ilahdutti se, että olin syksyllä haikaillut tuollaista, mutta sitten kokonaan unohtanut asian. "Lasipallon" sain joskus kauan sitten lahjaksi veljeltäni. Sisällä on haitaria soittava enkeli. Minusta se on jotenkin tosi hauska. Mainittakoon vielä, että olen hyvin epämusikaallinen, eli sillä perusteella tuota ei ole valittu.

2036177.jpg

-Nna