Minun jouluni omituisuus on joulusienet. Lapsuudenkodissani oli sienen muotoinen piparkakkumuotti. Kun aloimme valmistelemaan ensimmäistä yhteistä joula omassa kodissa, oli minun pakko saada samanlainen itselleni. Tänä vuonna en ole vielä kaupassa sellaisiin törmännyt.
Kuvassa olevan villaisen viltin sain Ukkoselta samaisena jouluna lahjaksi. Se on ollut kovassa käytössä. Erityisesti minua ilahdutti se, että olin syksyllä haikaillut tuollaista, mutta sitten kokonaan unohtanut asian. "Lasipallon" sain joskus kauan sitten lahjaksi veljeltäni. Sisällä on haitaria soittava enkeli. Minusta se on jotenkin tosi hauska. Mainittakoon vielä, että olen hyvin epämusikaallinen, eli sillä perusteella tuota ei ole valittu.

-Nna
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.