Tänään olen ollut erityisen väsynyt. Töissä olen koko päivän tehnyt juttuja jotka vaativat suurta tarkkaavaisuutta. Se yhdistetettynä harmaaseen ja loskaiseen säähän väsyttäisi varmasti kenet tahansa. Sain eilen tiedon postissa odottavasta paketista. Melkein jätin sen sinne, mutta ajatus edellisestä paketista kannusti raahautumaan postiin. Se kannatti! Salainen neuleystäväni oli muistanut minua valtavan ihanalla paketilla. Olin malttamaton ja avasin sen jo bussissa matkalla kotiin. Se toimi piristysruiskeen tavoin. Minulle tuli hyvä mieli ja väsymys katosi samalla. Tällä kertaa paketti oli lämpimän oranssi tulevan pääsiäisen kunniaksi.

Paketista paljastui kolme kerää minulle uutta tuttavuutta SandnesGarnin Easyä. Lanka on huopuvaa ja Snyni ehdotti, että siitä voisi tehdä vaikka lapaset tai sitten tossut, esimerkiksi En pointe-mallilla. Paketista löytyi myös kaksi suklaapatukkaa, mistä toinen on jo kadonnut parempiin suihin. Tuoksukynttilöissä oli hauska kukkakuvio, minkä voisi nähdä myös appelssiinilohkoina. Napit viehättivät minua kovasti. Ne ovat oranssit, suuret ja muoviset. Ihanan retrot. Paketista löytyi myös pääsiäiskortti. Lapsi sisälläni iloitsi kortissa olevasta hileestä. En muuten niin kimalluksesta ja sellaisesta yleensä välitä, mutta rakastan sellaisia joulukalentereita joissa on hilettä. Iso kiitos Sny! Paketti oli jälleen todella mieleinen.

1371467.jpg

Tänään on tullut eteen muitakin mukavia asioita. Saimme vuokranantajaltamme sähköpostia, missä kiitettiin asiallisesta vastineestamme. Lisäksi siinä vielä selvennettiin, että sen kirjeen tarkoituksena oli vain tuoda tietoomme että naapurimme ovat kokeneet tämän asian häiritsevänä. Ilmeisesti välillä on tapauksia, missä naapurit kokevat tulevansa häirtyiksi, vaikka tämä "häirikkö" ei tietäisi siitä mitään. Pelkoni osottautuivat siis aivan turhiksi. Lisäksi sain puhelun yhdestä työpaikasta. Se vaikutti aika mieluisalta ja mikä parasta, siinä olisi lyhyt työmatka. :)

-Nna