Tänään kun tulin koulusta kotiin, minua odotti ylläri. Mieheni oli käynyt ostamassa minulle digitaalisen talousvaa'an. Kävinkin heti punnitsemassa kaikkia mahdollisia sukkia, että saisin käsitystä siitä, kuinka paljon lankaa mihinkin menee. Itse olin käynyt metsästämässä sellaista kaupoista, mutta ne on aina piiloitettu ihan ihme paikkoihin. Nyt voin myös punnita sny:lleni lähtevät paketin valmiiksi. Eli siitä tulee olemaan paljon hyötyä.

1237957.jpg

Toimin jalkamallina vähän liian isoille sukille. Materiaalina on sama nalle, mistä tein aikaisemmin puutyötytön sukat. Sitä oli alun perin sellainen todella iso pallo, nyt se on jo jonkin verran kutistunut.  Menekki oli 73 grammaa. Malli on Ziinan. Tosin en huomannut, että niihin on ihan ohjekkin. Lähdin vain tekemään niitä mallikerran perusteella. Joten jouduin miettimään kavennuksetkin itse. Jatkoin mallikertaa melkein varpaan päihin saakka ja olen kaventanut ne jonkun hienon suunnitelman mukaan. :D

Nyt minulla on työnalla sny jutskuja, sekä sukat nuoremmalle Savonserkulle. Haluaisin nyperrellä välillä jotain muutakin kuin sukkia. En vain oikein tiedä mitä. Jotain helposti mukana kulkevaa, jota voisi työstää luennoilla. Kotihommana pitäisi tehdä housut. Löysinkin kangaskaapistani kivaa punaista puuvilla, joka hieman pitää tuulta. Malliksi ajattelin jotain rentoa, ehkä pussihousujen tyylistä. Saa nähdä, mitä niistä sitten tulee.

-Nna