Tuntuu, että päivät kuluvat niin nopeasti. Aamulla olin vihainen, kun joku pöristelee sunnuntaina ruohonleikkurilla tuossa meidän ikkunan alla. Sitten muistin, että vietän viikonlopun töissä ja nyt on vasta perjantai. Olen ollut menopäällä, kävin vanhempien luona pyörimässä ja shoppailemassa. Sain keskusteltua paljon ja ostettua parit housut. Olin tyytyväinen päivän saldoon.

Työ on väsyttänyt minua kovasti, ja siksi käsityöt ovat jääneet vähemmälle. Halusin jotain nopeaa matkaneulottavaa, joten valmistin itselleni jälleen kämmekkäät veikasta. Olen nyt todella hurahtanutjumahtanut näihin. Mallia katsoin Ursus-kämmekkäistä. Tein palmikot kahdellatoista silmukalla, mutta riviväli on sama. En halunnut tehdä joustinta palmikon kohdalle, joten lisäsin eteen kumilankaa pitämään ne paremmin kädessä. Kuvassa oleva kasvi on villiviini, josta tykkään kovasti. Se on pikkuhiljaa alkanut työntämään lehtiä talven jäljiltä.

1600494.jpg

-Nna