Laskeskelin tuossa, että kun tämä kevät on ohi, olen suorittanut yli puolet opinnoistani. Pisteitä tulee vähintään 120/210. Jos oikein reippaaksi rupean ja saan kielten roikkuvat valmentavat suoritettua, voisi tuohon lisätä vielä kuusi.

 

Tänään aloitin harjoittelun. Paikka vaikutti ihan huippukivalta ja työkin mielenkiintoiselta. On se opiskelu vain mukavaa. Ja se on vielä päivätyö, maanantaista perjataihin kahdeksasta neljään periaatteella. Ensi syksynkin harjoittelupaikat on nyt hankittu, kun Inkkis ystävällisesti päivysti j-steppiä puolestani. Pääsenkin neljäksi viikoksi ihan Mummon lähelle ja sitten kolme viikkoa olen samassa kaupungissa mutta eri suunnalla.

 

Kevät tulee. Kävimme eilen vaihtamassa kesäkumit autoon ja Ukkonen huolsi minun polkupyörän. Tänään sitten totesin, ettei minulla ole hyvää pipoa pyöräilykypärän kanssa pidettäväksi. Huhtikuun pipo taitaa olla jotain tiukkaa ja ohutta, jonka saa hyvin päähän.

 

Olen neulonut ruman kesäpipon. Menkki oli 77 g. puuvillan jämiä. Valkoiset pampulat on ankkurinapit. On tuollainen ilmastoitu versio, kun on tuota verkkoneulosta. Ja siitä piti ihan oikeasti tulla tälläinen.. Jossain vaiheessa vain totesin sen olevan tyhmä pipo ja kävi noin..

 

1239213739_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

-Nna