Ensimmäisenä tärkein, eli käsityöt. Sitten seuraakin erinäinen määrä kaikkea muuta. Lauantaina yllätin itseni päättämällä, että menen kokeilemaan asukastoimikunnan järjestämään joogaa. Pikku Possun Puuhapajassa vieraillessani sitten tajusin, että minun on ehdottomasti tehtävä sitä varten itselleni joogasukat. Kaivon 3 puikot ja kerän Dropsin Fabelia. Vimmatusti neulomalla sain aikaan putken, jossa on reikä kantapäätä varten. Virkkasin vielä kantareijän ympärille kerroksen luonnonvalkoisella Maijalla, että ne pysyisivät nätisti rullaamatta. Menekki oli kaikkiaan 31 g. Ajattelin ekana käyttää koko kerän loppuun, mutta sitten aika loppui kesken. Astangajooga aiheutti minussa ristiriitaisia tunteita. Se vaikutti ihan hauskalta ja sen jälkeen oli mukava olo. Mutta toisaalta minua harmitti, etten ole kovin ketterä ja menen sekaisin kaikissa jutuissa missä pitää äkkiä tietää mihin laitetaan mikäkin raaja.. Tietenkin minun olisi pitänyt osata kaikki jo heti ensimmäisellä kerralla omasta mielestäni.

 

 

Ruumistani olen ravinnut nyt syksyllä kaikilla ihanilla tuoreilla jutuilla. Erityisesti paahdetut juurekset ovat suosikkejani. Pilkon kaikkia vihanneksia, laitan sekaan vähän öljyä, suolaa ja mausteita. Sitten annan niiden olla 200 asteessa puolisen tuntia.

 

 

Sieluani ravitsen lukemalla. Lankapirtin Matleena esitteli kolme kuvaa kirjahyllystään, ja minä halusin tehdä samoin. Pokkarivin kirjailjioista tykkään erityisesti Edgar Allan Poesta, Erlend Loesta ja Jan Guillousta.

 

 

Seuraava kuva taas näyttää ihan minun jutulta. Siinä on iloisesti sekaisin kaikkea mahdollista.

 

 

Ja Ukkosen ropekirjoja meillä riittää.. Minä en niitä lue kielimuurin vuoksi, mutta nautin kovasti roolipelaamisesta.

 

-Nna