Tänään tullessani kotiin minua odotti kaksi pakettia. Ensimmäinen paketti oli odotettu, se tuli Tinttamarellista. Toinen paketti oli saapunut puolasta, Piotrekilta. Tapasimme hänet viime heinäkuussa Puolan matkallamme. Olimme lomailemassa Rabka nimisessä kylässä. Menimme yövyimme villassa jossa kukaan henkilökunnasta ei puhunut englantia. Piotrek sitten toimi tulkkinamme. Hän myös innostui ajeluttamaan meitä läheisillä vuorilla ja Zakopanessa (joka oli kamalin ikinä näkemäni turistirysä). Minä en juurikaan puhu englantia, mutta se ei hänen lapsiaan haitannut. Meillä oli oikein mukava ilta. Lähetimme sitten ennen joulua heille pienen kiitospaketin. Siellä oli suklaakonvehteja, salmiakkia, Mauri Kunnaksen joulukortti ja lapsille hahtuvasta neulotut legs-puput.

Tinttamarellista tilasin itselleni ja Idille Knit Picks sukkapuikkoja. Sain vihdoin 3,5 kokoiset niitten katkenneiden tilalle... Lisäksi tilasin lankoja, mutta ne ovat menossa salaisiin neuleisiin, joten esittely seuraa niiden valmistuttua. Kuvassa puikot ovat Tinttamarellista ja muut sitten Piotrekilta.

 1388990.jpg

Lisäksi olen saanut kammottavan flunssan. Aamulla herätessäni päätä ja korvia särki. Minulla piti olla yhdeksältä työhaastattelu, mutta peruin sitten sen. Töihin kuitenkin selvisin panadolin ja duactin voimalla. Iltapäivällä olo oli jo muutenkin parempi. Huomenna on vika harjoittelupäivä. Tuntuu aika haikealta. Olen oppinut niin paljon ja päivät ovat kuluneet ihan huomaamatta ohi.

-Nna