Se on hassua, kuinka pienet asiat voivat pilata tai piristää päivää. Minulla oli aivan mahtava viikonloppu, jonka jäljiltä olen oikein hyvällä tuulella. Se sisälsi hyvää ruokaa, saunan ja kivoja ihmisiä. Tutustuin jopa yhteen neulojaan. Olemme tavanneet aikaisemmin joissakin peleissä, mutta nyt vasta tuli käsityöt puheeksi.

Tänään meillä oli koulussa oikein mukava toiminnallinen päivä. Onnistuin myös neulomaan vähän turhan lujaa, sillä yksi bambupuikoistani meni poikki. Ihmeekseni sain sen kotona pikaliimattua niin, että voin sillä nyt ainakin toistaiseksi tikutella. Laitan kyllä heti tänään uudet tilaukseen. Jääpähän sitten neljä varapuikkoa jos innostuisin vaikka lisää niitä katkomaan. En kuitenkaan niin paljon luota tuohon viritelmään. Lisäksi minua ilahdutti se, että talon pesulaamme oli tullut toinen kuivausrumpu. Pesen yleensä kolme koneellista kerralla, niin saan sitten paremmin pyykit kuivattua.

Nettimaailmasta minua pirstää tällä hetkellä blogit ja sny08 vaihto. On kivaa tulla koulusta kotia, kun on jotain mitä odottaa. Yleensä tulen heti koneelle katsomaan, että onko kukaan päivitellyt mitään. Tykkään myös kovasti yllätyksistä ja lahjojen antamisesta. Salaisen neuleystäväni ilahduttaminen onkin ollut monena päivänä mielessäni. Olen saanut jo monta kivaa ideaa mitkä olen sitten kirjannut ylös. Myös ensimmäisen paketin kokoaminen on aloitettu.

-Nna